Βήμα 1

Περιγραφή του αντικειμένου της εταιρείας σας

Βήμα 2

Σας στέλνουμε τα πρώτα προσχέδια

Βήμα 3

Κάνουμε διορθώσεις

Βήμα 4

Η τελική μακέτα είναι έτοιμη!

Μια καλή αφίσα πρέπει να είναι:

Ευανάγνωστη

Το κοινό μιας αφίσας δεν θέλει να διαβάσει αλλά να ρίξει μια ματιά. Επομένως το κλειδί για τη δημιουργία μιας καλής αφίσας είναι η απλότητα που επιτυγχάνεται με τη χρήση του απλού και καθημερινού λόγου, ευδιάκριτων και ευανάγνωστων στοιχείων χωρίς απώλειες ουσιαστικών πληροφοριών.

Σωστά οργανωμένη

Ο τίτλος πρέπει να είναι σύντομος και περιεκτικός, Να παρέχετε μια συνοπτική περίληψη για να προσανατολίσετε το θεατή και να υπάρχει μία δομή.

  • Τίτλος
  • Περιεχόμενο
  • Πληροφορίες

Σύντομη

Μελέτες έχουν δείξει ότι μια αφίσα έχει μόνο 11 δευτερόλεπτα στη διάθεσή της για να τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού και να του μεταφέρει το μήνυμά της.

Έχοντας υπόψη σας σε ποιους χώρους θα αναρτήσετε τις αφίσες σας επιλέξτε την ανάλογη διάσταση και τύπο χαρτιού. Εάν οι αφίσες σας προορίζονται για εξωτερικούς χώρους είναι απαραίτητο να είναι πλαστικοποιημένες για να είναι πιο ανθεκτικές σε όλες τις καιρικές συνθήκες.

Επιλέξτε ποιο είναι το κεντρικό μήνυμα που θέλετε να περάσετε, κρατήστε το σύντομο και άμεσο και χρησιμοποιείστε το σαν τίτλο για την αφίσα σας. Υπολογίστε το χώρο που έχετε στη διάθεσή σας και διανείμετε τα στοιχεία έτσι ώστε να υπάρχει μια αισθητική ισορροπία. Δημιουργήστε έντονες αντιθέσεις (αντιθέσεις ως προς τα χρώματα, τα σχήματα και τα μεγέθη των στοιχείων) και δώστε μεγαλύτερη βαρύτητα στον τίτλο. Χρησιμοποιείστε χρώματα και συνδυασμούς που δεν κουράζουν τα μάτια.

Ο τίτλος πρέπει να είναι αρκετά μεγάλος ώστε να μπορεί να διαβαστεί εύκολα και από απόσταση 5 - 6 μέτρων. Τοποθετήστε τα στοιχεία της αφίσας έτσι ώστε να δημιουργούνται μικρές ομάδες και χρησιμοποιείστε γραμματοσειρές οι οποίες είναι ξεκάθαρες και βοηθούν το κοινό να διαβάσει εύκολα τις πληροφορίες της αφίσας.

Μην φορτώνετε την αφίσα σας με περιττά στοιχεία. Το μόνο που επιτυγχάνετε είναι να δημιουργήσετε σύγχυση στο κοινό βομβαρδίζοντάς το με πληροφορίες όχι τόσο σημαντικές όσο το κεντρικό μήνυμα, τραβώντας έτσι την προσοχή του μακριά από την αφίσα.

Για μία αφίσα κάποιας εκδήλωσης, απαραίτητα στοιχεία εκτός από το κεντρικό μήνυμα (τίτλο) είναι ο τόπος και ο χρόνος διεξαγωγής, ο διοργανωτής και τα στοιχεία επικοινωνίας του έτσι ώστε ο καθένας να έχει πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες.

Τ
Πελάτες »